fredag, januari 14, 2005

Ettan klar!

Idag redovisade vi våra filmer. Vår passade inte riktigt in i sammanhanget, kan jag känna, men det kändes bra. Det kändes bra att snacka så mycket som jag gjorde också för jag tyckte jag sa en massa bra saker.

Kalle sa förresten att det var grönt med VFT:n, vilket betyder att jag är klar med allt jag ska ha gjort den här terminen och inte behöver vara rädd för att missa nästa termin längre. Jag kan alltså stryka ettan från min lista över längtningar. Undrar vad jag ska byta ut den mot? Religionsfesten, kanske. Eller att dagarna ska bli längre eller nåt annat trevligt.

I onsdags gjorde jag en technolåt (eller kanske mer electro eller helt enkelt danspop) i X151. Jag ska mixa ner den och lägga ut den här för den blev faktiskt riktigt bra.

Ikväll ska vi på fest med folk vi inte känner.

Inga kommentarer: