söndag, januari 16, 2005

Bistro & biljard

Igår var jag hos Måns i hans nya lägenhet och drack kaffe och kollade på Fox News och skrattade. Det är ungefär som att kolla på Saturday Night Live eller nån annan skojig satir, med skillnaden att idioterna ju är allvarliga. Sen drack vi ouzo och så kom Jocke och så drack vi folköl och tittade på den fantastiska serien om countryns historia och sen gick vi till Bistro och kollade på Sandras band som spelade några låtar och sen gick vi och spelade biljard och sen gick vi till Nyhavn och tog en öl. Det var riktigt schysst att umgås med Måns igen och det känns verkligen som att det kommer bli mer sånt nu när han bor alldeles i närheten. Jag ska väl ta och flytta hit på riktigt jag också snart antar jag. Jag ska bara ta tag i det ordentligt också.

Jag är sjukt sugen på att sätta mig i X151 och göra fet musik, det känns som om jag har idéer i massor som vill ut på något sätt. Imorgon eftermiddag är det nog det som gäller.

2 kommentarer:

nils sa...

..men vad är X151?

Linus sa...

X151 är den underbara salen i skolan som har fullt med midi-syntar och cubase på datorerna och som jag slösar bort en ansenlig del av mitt liv i just nu.